MARKETING
HR marketing pomocí sociálních sítí
Jak se liší sociální sítě od jiných komunikačních kanálů
Projektové řízení pro tvorbu atraktivního obsahu – jak nastavit interní procesy
Jak si definovat cílové skupiny své komunikace a proč – využijte persony
Co je to obsahová strategie – jak sdělit zaměstnanecké benefity
Jaké formáty komunikace zaujmou uchazeče o zaměstnání
Jak využít blogy a newslettery
Storytelling – oslovte silným příběhem
Video marketing a virální video – proč se vyplatí
Komunitní marketing – jak vytvářet věrné členy komunity a jak je motivovat
Kritické body při tvorbě komunit – na co si dávat pozor
Role personalisty – osobní značka a mikro komunita
Jaké sociální sítě vybrat a proč – jaké mají konkrétní sítě výhody a nevýhody: Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, Twitter, Yammer…
Jaké on-line a off-line akce zaujmou – eventy, konference, workshopy
Jak psát příspěvky na sociální sítě
Specifika různých sociálních sítí a jak je reflektovat v tvorbě textů
Jak se vyvarovat klišé a nerecyklovat stokrát řečené
Práce s personami a cílovými skupinami
Praktická cvičení zaměřená na tvorbu textů
Copywriting s využitím AI
Jak psát texty pro sociální sítě s využitím AI
Jak otextovat web, e-shop a psát produktové popisky
Základy copywritingu pro community management
Základy tvorby sloganů a názvů značek
Vydávání podnikového časopisu
Tvorba koncepce firemního časopisu
Seznámíte se s metodikou tvorby obsahu a novinářským stylem psaní článků
Zjistíte, jak efektivně komunikovat s grafikem i tiskárnou a jak zbytečně neplýtvat penězi na neefektivní distribuci